Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zezwalaj

Unicorn Media - Agencja Public Relations

Aktualności

Oldschool vs. Newschool

Czy w przypadku PR’u możemy aktualnie mówić o nastaniu nowej ery działań i całkowicie innym podejściu do komunikacji niż to było dawniej? Wczoraj akurat przypadała rocznica powstania i wprowadzenia do sprzedaży urządzenia o nazwie Walkman. Podejrzewam, że część dzisiejszych stażystów co nie co słyszało o tym urządzeniu, ale kojarzy je tylko z opowieści.

Niedawno byłem zapytany przez młodszą o 20 lat osobę o to, jak dekadę temu komunikowaliśmy się z dziennikarzami i na czym polegała nasza praca. Odparłem oczywiście, że nasze rzemiosło nie polega tylko na kontaktach z mediami, ale odnosząc się do tej konkretnej kwestii objaśniłem tajniki dystrybucji i mniej komfortowego wówczas follow up’u. Więcej na moim blogu ...

https://unicornmediapl.wordpress.com/2019/07/04/oldschool-vs-newschool/