Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zezwalaj

Unicorn Media - Agencja Public Relations

Aktualności

PR nie jedno ma imię

Lądowanie na księżycu, skok na spadochronie z wysokości 39 km i luksusowe skrzynie dla podróżników. Co łączy powyższe fakty?

Wydawać by się mogło, że niewiele, ale jednak jest coś co z punktu widzenia PR’u i wizerunku marki premium jest dość istotne. Jeśli mowa o markach topowych, uznanych na świecie za synonim luksusu, często nie można odejść od kwestii zbyt wysokiej ceny produktu wobec jego faktycznych walorów użytkowych. Co zatem jest powodem tego, że sektor ekskluzywnych brandów ma się coraz lepiej? Moim zdaniem przyczyną jest dobra, skuteczna i precyzyjnie wdrożona strategia komunikacji marki.

Więcej przeczytacie w felietonie Tomasza Szymanowskiego, Dyrektora Zarządzającego Agencją Public Relations Unicorn Media 

https://publicrelations.pl/pr-nie-jedno-ma-imie-tomasz-szymanowski/